نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اهداف مویس از حضور در ورزشگاه

اهداف مویس از حضور در ورزشگاه

دیوید مویس ، مربی تیم منچستر یونایتد در حالی در روز بازی یوونتوس مقابل ِ کالیاری در ورزشگاه سنت الیا حضور داشت که تحلیل های مختلفی از حضور ِ او در این ورزشگاه شده است .

در ابتدا گفته می شد که مربی شیاطین سرخ برای دیدن بازی بازیکن کالیاری یعنی داوید آستوری در ورزشگاه حاضر شده ، اما پس از دقایقی که از بازی گذشت مشخص شد هدف مویس بازیکنان یوونتوس بوده و او بازیکنی از کالیاری را زیر نظر ندارد . حتی مدیران کالیاری هم تاکید کردند که هدف مویس بازیکنان کالیاری نبوده .

در تیم یوونتوس هم نام ِ بازیکنانی مطرح شد که همگی در خط هافبک یوونتوس بازی می کنند و نمی توان به راحتی از کنار آن ها گذشت .

همچنین امروز نیز Daily Mail خبر داد که مویس برای دیدن بازی ویدال ، پوگبا و مارکیزیو در ورزشگاه کالیاری حضور داشته و البته ویدال و پوگبا بازیکنان ِ مهم تری برای مویس بوده اند و این 2 بازیکن را بطور ویژه تحت نظر گرفته .

بر اساس اخبار حتی مویس پس از بازی یوونتوس - کالیاری با ماروتا ملاقاتی داشته و برای انتقال بازیکنان ِ مورد نظر ِ خود به یونایتد مذاکره کرده .

البته گفته می شود که پیشنهاد مویس ، نانی و ویدیچ بوده که با توجه به مصدومیت ِ نانی و پیشنهاد گالاتاسرای و موناکو به ویدیچ ماروتا از پیشنهاد دیوید مویس استقبال جدی نکرده است .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: